W ramach działań Ośrodka powstał program wydawniczy, który jest naturalnym elementem promocji kulturalnej miasta. Tak więc może on współtworzyć wizerunek naszego miasta. Jest adresowany z jednej strony do masowego odbiorcy (zarówno z kraju jak i z zagranicy), a z drugiej strony w ramach tego programu ukazują się publikacje zmierzające do uporządkowania wiedzy o wielu lubelskich tematach (historia, kultura), które są ważne dla Lublina, a wciąż mało znane.

W ramach działań Ośrodka powstał program wydawniczy, który jest naturalnym elementem promocji kulturalnej miasta. Tak więc może on współtworzyć wizerunek naszego miasta. Jest adresowany z jednej strony do masowego odbiorcy (zarówno z kraju jak i z zagranicy), a z drugiej strony w ramach tego programu ukazują się publikacje zmierzające do uporządkowania wiedzy o wielu lubelskich tematach (historia, kultura), które są ważne dla Lublina, a wciąż mało znane.

Pałka Maciej "Lublin.Location 2.0"

W XXI wieku coraz bardziej dominującą rolę w naszym życiu codziennym jak i w rozwoju miast zaczyna odgrywać zaawansowana technologia, a wśród niej sieć internetowa. Na naszych oczach zasoby dostępne w sieci stają się odrębną i samodzielną sferą współczesnej cywilizacji. Internet daje użytkownikom nowe i coraz większe możliwości m.in. dla uczestnictwa w kulturze, w edukacji i dostępie do różnorodnych informacji.

Pałka Maciej "Lublin.Location 2.0"

Komiksy, interaktywna rekonstrukcja dziejów miasta, makiety 3D Lublina, powieści graficzne.

Słowa kluczowe