Ośrodek „Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie jest samorządową instytucją kultury działającą na rzecz ochrony dziedzictwa kulturowego i edukacji. Jej działania nawiązują do symbolicznego i historycznego znaczenia siedziby Ośrodka - Bramy Grodzkiej, dawniej będącej przejściem pomiędzy miastem chrześcijańskim i żydowskim, jak również do położenia Lublina w miejscu spotkania kultur, tradycji i religii.

Częścią Ośrodka są Dom Słów oraz Lubelska Trasa Podziemna.

Ośrodek „Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie jest samorządową instytucją kultury działającą na rzecz ochrony dziedzictwa kulturowego i edukacji. Jej działania nawiązują do symbolicznego i historycznego znaczenia siedziby Ośrodka - Bramy Grodzkiej, dawniej będącej przejściem pomiędzy miastem chrześcijańskim i żydowskim, jak również do położenia Lublina w miejscu spotkania kultur, tradycji i religii.

Częścią Ośrodka są Dom Słów oraz Lubelska Trasa Podziemna.

Teatr NN

Branding / Rebranding — po co tworzyć / zmieniać wizerunek?

Tworzenie identyfikacji wizualnych to dziedzina oparta na uniwersalnych zasadach, których opanowanie stanowi nieodzowny element „dobrego rzemiosła” projektowego, zarazem podlegająca ciągłej ewolucji i przewartościowaniu wynikającemu ze stale zmieniającego się kontekstu. Warsztaty będą okazją do zapoznania się z kluczowymi zagadnieniami z dziedziny projektowania identyfikacji wizualnych i brandingu/re-brandingu. Na przykładach (case-study) będzie można „od kuchni” prześledzić proces wdrożenia konkretnych projektów i poznać wyzwania z tym związane. Warsztaty mają na celu poznanie i doskonalenie procesu projektowego.

Filip Zagórski

Słowa kluczowe