Wirtualna pasieka
Wirtualna pasieka: kliknij, aby pobrać: wersja 32-bitowa || wersja 64-bitowa
Aplikacja 3D do pobrania na komputery z systemem Windows. Rozmiar pliku: 373.88 MB (pobieranie pliku może spowodować naliczenie dodatkowych opłat przez Twojego operatora.) Minimalne wymagania sprzętowe: Windows 7 lub nowszy, 4 GB RAM, karta graficzna 128 MB RAM.
Model 3D wirtualnej pasieki powstał w ramach projektu „Pszczelarstwo na Lubelszczyźnie. Nieopisana historia – Rzeczpospolita Pszczelarska”. W naszej aplikacji staraliśmy się oddać roczny cykl z życia pasieki. Użytkownik, wcielając się w rolę pszczelarza, ma szansę opiekować się pszczołami, czerpać doświadczenie i poszerzać wiedzę. Efekty swojej pracy w pasiece będzie mógł poznać wraz z końcem „pszczelego roku”, a mierzone będą one ilością zebranego miodu.
Mamy nadzieję, że nasza aplikacja stanie się dla wielu bodźcem do założenia własnej pasieki, do czego serdecznie zachęcamy.
Do budowy aplikacji wykorzystano fotografie pszczół, uli, wyposażenia pasiecznego oraz wspomnienia pszczelarzy z Lubelszczyzny, którym serdecznie dziękujemy za podzielenie się swoją wiedzą.
Wirtualna pasieka:
Pomysłodawca: Tomasz Pietrasiewicz – Ośrodek „Brama Grodzka – Teatr NN”
Wykonanie modelu:
Modelowanie 3D:
Robert Miedziocha, Wojciech Miedziocha - „Poligon Studio”
Programowanie:
Kamil Pręciuk - „Mutated Byte”
Scenariusz gry:
Marek Furtak – pszczelarz
Piotr Lasota - Ośrodek „Brama Grodzka – Teatr NN”
Teksty:
Piotr Lasota - Ośrodek „Brama Grodzka – Teatr NN”
Montaż dźwięku:
Agnieszka Ląkocy
Koordynator projektu:
Piotr Lasota