Ośrodek „Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie jest samorządową instytucją kultury działającą na rzecz ochrony dziedzictwa kulturowego i edukacji. Jej działania nawiązują do symbolicznego i historycznego znaczenia siedziby Ośrodka - Bramy Grodzkiej, dawniej będącej przejściem pomiędzy miastem chrześcijańskim i żydowskim, jak również do położenia Lublina w miejscu spotkania kultur, tradycji i religii.

Częścią Ośrodka są Dom Słów oraz Lubelska Trasa Podziemna.

Ośrodek „Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie jest samorządową instytucją kultury działającą na rzecz ochrony dziedzictwa kulturowego i edukacji. Jej działania nawiązują do symbolicznego i historycznego znaczenia siedziby Ośrodka - Bramy Grodzkiej, dawniej będącej przejściem pomiędzy miastem chrześcijańskim i żydowskim, jak również do położenia Lublina w miejscu spotkania kultur, tradycji i religii.

Częścią Ośrodka są Dom Słów oraz Lubelska Trasa Podziemna.

Spotkanie z reportażem radiowym Anny Bogdanowicz

4 listopada (czwartek) 2010 w Ośrodku "Brama Grodzka - Teatr NN" na Sali Czarnej,  odbyło się spotkanie z Anną Bogdanowicz
godz. 17:00

sala czarna

Podczas spotkania odbędzie się prezentacja reportaży radiowych Anny Bogdanowicz
Spotkanie, realizowane w ramach projektu "Spotkania z dokumentem" odbyło się o godzinie 17.

Anna Bogdanowicz - związana z Polskim Radiem Białystok od 1980 roku, autorka kilkuset reportaży i audycji publicystycznych m.in. "Za cukier" , "Tomek buduje domek", "I koń by się uśmiał”, "Za jakie grzechy". Laureatka wielu ogólnopolskich konkursów na reportaż radiowy. Laureatka Złotego Mikrofonu, który otrzymała za mistrzostwo w dziedzinie reportażu i dokumentu radiowego. Wielokrotna Laureatka w Ogólnopolskim Konkursie na Reportaż Radiowy "Polska i świat".

Projekt jest nawiązaniem do wcześniejszych działań Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN" w sferze propagowania dokumentu radiowego i filmowego. Programy Spotkania z dokumentem i Dni Radia realizowane był przez Ośrodek "Brama Grodzka - Teatr NN" w latach 1998-2001. Projekty ten łączy się bezpośrednio z programem Ośrodka budowanym wokół problemu pamięci, a właśnie film dokumentalny z jego podstawową funkcją dokumentowania rzeczywistości dotyka tego problemu bardzo wyraźnie.